Trener personalny Marek Zych

Zobacz nasze referencje

Oferta

Jeśli myślisz o uprawianiu sportu, powinieneś wziąć też pod uwagę zmianę swoich przyzwyczajeń żywieniowych.
Ciekawe statuetki na różnego rodzaju gale i nie tylko. Oferowane statuetki przez naszego partnera uświetnią każdy wieczór firmowy i imprezę wręczenia nagród.
Bez tego możesz zapomnieć o idealnej sylwetce i doskonałej rzeźbie. Jak powinna wyglądać odżywianie się kulturysty? Zobaczcie sami.

Bardzo istotne jest przede wszystkim to, aby dostarczyć organizmowi podstawowych składników odżywczych. W tym celu warto unikać jedzenia tych samych dań. Zbilansowana dieta jest bardzo ważna, jeśli chcemy zgubić zbędne kilogramy i nie nabawić się przy tym ciężkiej choroby. Kolejną sprawą jest spożywanie węglowodanów.
Remont domu, czemu nie wybrać panele szklane do kuchni. Tylko do końca miesiąca panele szklane do kuchni Warszawa możesz nabyć w bardzo dobrych cenach.
Gdy chcemy odżywiać się odpowiednio, to musimy sprawić, aby dostarczane swojemu ciału węglowodany były węglowodanami złożonymi. Musi być ich 70%. Doskonałym źródłem węglowodanów złożonych są niepoddane obróbce zboża, jak też owoce i warzywa. Im bardziej zróżnicowane, tym lepiej. Warto o tym pamiętać, przygotowując codzienne posiłki.

Jedną piątą naszej diety powinny stanowić białka. Warto także ograniczyć ilość spożywanych cukrów, przede wszystkim zaś cukru rafinowanego. Mniejsza ilość soli wesprze naszą dietę i pozwoli uzyskać zdrową figurę. Musimy być też uparci i całkowicie wykluczyć wszelkie niezdrowe artykuły spożywcze, takie jak słodycze czy chipsy. Warto dostarczać organizmowi odpowiedniej ilości błonnika. Dietę należy wesprzeć suplementami dla kulturystów, wśród których warto wspomnieć o marce Trec. Sklep Trec z różnego typu odżywkami bez problemu znajdziecie w Internecie. Doskonała ilość snu też jest wskazana podczas uprawiania kulturystyki. Jak się okazuje, osoby, które śpią za krótko, a więc około 4 godzin są znacznie bardziej narażone na nadwagę. Mała ilość snu jest najgroźniejsza dla ludzi dorosłych, znajdujących się pomiędzy 40. a 60. rokiem życia.
Taras to podstawa każdego ogrodu. Obecnie jest duży wybór materiałów, a najczęściej jest wybierana deska tarasowa do ułożenia tarasu. Ta deska tarasowa charakteryzuje się wyjątkową jakością wykonania.
Wydawać by się mogło, że dłuższy sen sprawia, że nasz organizm ma mniejszą ilość ruchu, jednak wcale tak nie jest. Przemiany metaboliczne zachodzące w organizmie potrzebują najwyraźniej tego, aby nasza aktywność była w niektórych momentach wycofana. Jeśli jesteś kobietą i z zazdrością patrzysz na swoich znajomych, którzy bardzo dużo ćwiczą, po prostu dołącz do nich! Kulturystyka jest sportem, które mogą wykonywać także panie. Chociaż w naszym kraju jeszcze nieczęsto spotyka się panie, na świecie znane są przykłady wspaniałych zawodniczek o perfekcyjnie wyrzeźbionych ciałach.

Dziewczyną może być nieco trudniej rozpocząć przygodę z kulturystyką. Nasza biologia i wynikające z niej funkcje determinują bowiem odkładanie się tłuszczu w ciele, a szczególnie w niektórych partiach sylwetki, jakimi są biodra, uda czy brzuch. Duże umiłowanie batonów również może być powodem, dla którego wiele kobiet nie pozwala sobie na rozpoczęcie wytężonych ćwiczeń fizycznych. Ale, jak to mówi znane polskie przysłowie ?Dla chcącego nic trudnego?. Zatem - do dzieła! Na początku powinniśmy znaleźć w sobie dobrą motywację. Zbliżają się wakacje lub ślub przyjaciółki, a Ty pragniesz atrakcyjnie wyglądać? W takim razie ułóż sobie zestaw ćwiczeń, które wytrwale i systematycznie będziesz wykonywać. Ważny powód da Ci determinację i pozwoli wytrwać w postanowieniu.

Co warto jeść, aby w należyty sposób wspomóc nasz wysiłek fizyczny? Na śniadanie oferujemy chleb tostowy z serem żółtym, a do tego herbatę bez cukru. Na drugie śniadanie warto zjeść jakiś owoc, na przykład kiwi. Pomiędzy śniadaniem a obiadem warto zjeść coś zdrowego. Najlepszy jest do tego owoc. Na obiad można przygotować zupę. Na drugie danie oferujemy pierś z kurczaka z ryżem i warzywami. Kolacja może składać się z jogurtu. Wszystko trzeba popijać gorzką herbatą. Powinno się unikać podjadania między posiłkami, ale też wyeliminować przysmaki typu chipsy, kolorowe i słodzone napoje, fast foody. Po każdym posiłku powinno się ćwiczyć przez około godzinę. Sumienność odbywanych ćwiczeń jest tu bardzo istotna. Jeśli chcesz wesprzeć swoje ciało w kształtowaniu wyćwiczonej rzeźby, musisz sięgnąć po artykuły marki Trec. Znajdziesz je bez problemu na stronach internetowych, wystukując w przeglądarkę słowa: sklep trec.